darmowa dostawa

od 150 zł

polub nas

na facebooku

5% rabatu

na twoje pierwsze zakupy

FAQ - Najczęstsze pytania

FAQ - Najczęstsze pytania

    1. Ile kosztuje przesyłka?
       
      SPOSÓB DOSTAWY ePRZELEW PRZELEW ZWYKŁY POBRANIE
      Poczta PolskaPocztex Kurier48
      dowóz pod adres lub odbiór w placówce pocztowej na terenie Polski
      Twoja przesyłka zostanie doręczona w terminie dwóch dni roboczych od dnia nadania.
      12 zł 12 zł 16 zł
      Poczta PolskaOrlenPocztex Kurier48
      odbiór na stacji Orlen na terenie Polski
      Twoja przesyłka zostanie doręczona w terminie dwóch dni roboczych od dnia nadania.
      12 zł 12 zł -
      Kurier DPD 24hKurier DPD
      dowóz pod adres na terenie Polski
      Twoja przesyłka zostanie doręczona w 24h od momentu wysyłki.
      15 zł 15 zł 19 zł
      Kurier DPD 24hKurier DPD Sobota
      dowóz do wybranych miast na terenie Polski
      Twoja przesyłka zostanie doręczona w sobotę.
      19,9 zł - 19,9 zł
      Przesyłka do krajów EUPrzesyłka do krajów EU 60 zł 60 zł -



 Kiedy wyślecie moją paczkę?


Twoje zamówienie zostanie wysłane w zależności od rodzaju płatności. Płacąc:

  • przy odbiorze przesyłki lub online (kartą lub PayPal) Twoje zamówienie zaczniemy kompletować natychmiast. Jeśli złożyłeś zamówienie do godz. 13.00 a produkt opisany jest jako "wysyłamy w 24h", to paczka zostanie wysłana tego samego dnia. To najlepsza opcja dla osób, którym zależy na czasie.
  • przelewem tradycyjnym, zaczniemy kompletować Twoje zamówienie po zaksięgowaniu wpłaty na koncie. 

    Nie wysyłamy zamówień na podstawie przesłanych potwierdzeń przelewu (w formacie pdf itp.).






    1.  
    2. Kiedy otrzymam moje zamówienie?

      Kurier DPD ma 48h na dostarczenie Twojej paczki, ale po wyjściu z magazynu paczki w 99% trafiają do odbiorców na drugi dzień roboczy.
      Pocztex48 to usługa Poczty Polskiej, która gwarantuje dostawę w ciągu 2-3 dni roboczych od dnia nadania.
      Twoja przesyłka opuści magazyn jeszcze dziś, jeśli: 
      1. złożyłeś zamówienie do godziny 12:00
      2. wybrałeś opcję "Zapłacę gotówką przy odbiorze przesyłki" lub "Płatność online" (karta lub PayPal)
      3. wszystkie produkty mają dostępność "wysyłamy w 24h"

         
    3. Czy mogę odebrać paczkę osobiście w waszej firmie?

      Niestety, nie. Ze względu na wyłącznie internetowy charakter działalności, nie prowadzimy sprzedaży na miejscu.

       
    4. Skąd mam wiedzieć, czy produkt jest dostępny?

      Z myślą o naszych klientach umieszczamy przy każdym produkcie informacje o jego dostępności. Jeżeli produkt nie jest dostępny prosimy o kontakt z nami za pomocą formularza kontaktowego.

       
    5. Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

      Oczywiście! W Kinder-Bal.pl masz 14 dni na zwrot nieużywanego towaru. Jeśli towar nie spełnił Twoich oczekiwań, albo jest wadliwy możesz go odesłać, a  my oddamy Ci pieniądze na wskazane konto. Zapraszamy do zakładki " Zwroty ".

       
    6. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

      Aktualnie nie przyjmujemy zamówień telefonicznych. W razie pytań prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 781 848 704



  1.  
  2. Czy mogę dołączyć produkt do wcześniejszego zamówienia? 

    Niestety, nie jest możliwe łączenie zamówień.

     
  3. Dlaczego warto się rejestrować na stronie podczas zakupów?

    Rejestracja na stronie przynosi wiele korzyści. Zbierasz punkty i wymieniasz je na rabaty. Na bieżąco możesz także sprawdzać stan realizacji swojego zamówienia. Ułatwiasz sobie ewentualne reklamacje lub zwroty.  Dodajesz produkty do listy życzeń. Tylko raz określasz adres wysyłki. Możesz dodawać komentarze i opinie.

     
  4. Czy muszę posiadać konto na sklepie Kinder-Bal.pl złożyć zamówienie?

    Nie, aby złożyć zamówienie na stronie sklepu nie trzeba posiadać konta, jednak nie będą Państwo mieli możliwości skorzystać z takich udogodnień jak gromadzenie Party Punktów, które można wymieniać na rabaty podczas składania zamówień.

     
  5. Czy mogę zwrócić niechciany produkt przesyłką pobraniową?

    Niestety nie odbieramy przesyłek pobraniowych. Aby dokonać zwrotu należy w przeciągu 14 dni odesłać nam towar opłaconą przesyłką pocztową. Więcej szczegółów znajduje się w zakładce Zwroty.

     
  6. Gdzie otrzymam informację na temat statusu mojego zamówienia?

    Informację dot. statusu zamówienia są na bieżąco wysyłane na adres mailowy podany w zamówieniu oraz są widoczne po zalogowaniu się w zakładce "Moje Zamówienia".

     
  7. Dlaczego nie otrzymałem żadnych informacji dot. mojego zamówienia na adres mailowy?

    Najprawdopodobniej w trakcie składania zamówienia został wpisany błędny adres e-mail, lub nasz mail trafił do folderu SPAM w skrzynce mailowej. Prosimy o sprawdzenie konta mailowego lub kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

     
  8. Produkt, którym byłam/em zainteresowany zniknął ze strony sklepu, co mam zrobić?

    W tym przypadku prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza kontaktowego, możliwe, że produkt został wyprzedany i oczekujemy na kolejną dostawę od naszego dostawcy.

     
  9. Dlaczego produkt, który chciałam/em zakupić zniknął z koszyka?

    Dodanie produktu do koszyka nie powoduje jego rezerwacji. Najprawdopodobniej w tym samym czasie inna osoba zakupiła ten produkt w naszym sklepie.

     
  10. Wybrałam/em zły rozmiar kostiumu, czy mogę go wymienić na inny?

    Nie prowadzimy wymiany strojów. Jednak w szczególności w wypadku błednego rozmiaru należy dokonać zwrotu produktu, a następnie zakupić odpowiedni strój we właściwym rozmiarze.

     
  11. Czy balony są już napełnione helem?

    Niestety nie napełniamy balonów helem, ponieważ rozszerza się pod wpływem temperatury i balon mógłbym pęknąć. W naszej ofercie posiadamy także butle z helem.

     
  12. Gdzie znajdę kody rabatowe?

    Kody umożliwiające tańsze zakupy udostępniane są okazyjnie na naszych profilach na Faceboo'ku i Instagramie lub bezpośrednio na stronie sklepu.

     
  13. Czy można zakupić Wasze produkty w sklepie stacjonarnym?

    Aktualnie nie posiadamy sklepu stacjonarnego, nasza firma prowadzi sprzedaż wyłącznie wysyłkową.

     
  14. Jak skorzystać z Party Punktów podczas składania zamówienia?

    W celu wykorzystania środków zgromadzonych w Kinder-Bal.pl należy zalogować się w trakcie robienia zakupów. Możliwość uzyskania upustu poprzez Party Punkty pojawi się nad podsumowaniem zamówienia. Należy zaznaczyć opcję wykorzystania zebranych punktów. Kwota zakupów automatycznie się obniży.

     
  15. Czy można wyznaczyć późniejszy termin wysłania przesyłki?

    Oczywiście, że jest to możliwe, ale jedynie do momentu, gdy towar nie został jeszcze skompletowany w magazynie i przekazany kurierowi. Jeśli zamówienie jest na etapie realizacji, proszę skontaktować się naszym Biurem Obsługi Klienta, lub wpisać informację o późniejszej wysyłce w "Uwagach do zamówienia". Zamówienie musi być już opłacone lub powinna być wybrana forma płatności przy odbiorze.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
facebook
Sklep internetowy Shoper.pl